STATUS QUO

Slutade när den där tanten eller hur gammal hon nu var skulle gå förbi henne. jag och Patricia besökte damernas och när vi kom tillbacka så hade han pappa babblade joinat vårt bord. han var nog rätt full då. han hade sjukt sjuka skämt. det bästa var ju det är som att luka på mormors trosor. sånt vill man inte höra. efter ett litet tag begav vi oss till åbyvallen. det var inte så sukt mycket folk just då. men där vi stod stog värsta snyggingen. tummen upp på det. och det började regna och så dum man är glömde man luvan på regnjackan. trängde oss förbi folk, det var där den ensama hunken stod. På skyltar stod det att man inte fick ha med sig kamera och sånt. hade min mini väska så de tryckte bara på den. så ush vilken tur. sedan sprang vi till scenen där redan de andra var. haha sprang gämsides med... och nu stod vi längstfram. först varre något band från klippan som spelade.
Torbjörn kallar jag dem. men det heter inte det. då varre inte så mycket folk och man kunde stå rätt normalt där framme. men när STATUS kom då så jävlar. körde massa bra låtar. det bästa var att det först körde what yo propotion? sedan on the ailen. sedan min favvvo låt in the army now. jag blev så sjukt glad att jag skrek och kunde inte prata med någon annan och hörde ingen skricka ibörjan utom jag.


mer snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0