TRÅK

ojoj nu har jag inte kunnat skriva på länge. men tänkte uppdatera lite kort.
har fått min bikiniöverdel + belok idag! sedan skulle jag åkt och kollat på när gurra spelade men tyvärr skulle jag jobba. När jag kommer till jobbet , då är jagd är knappt en timme sedan slutar jag och fick åka hem igen. kulkul. och sen åkte jag hem och tänkte ta det lungt , lite samtal. men jag orkade inte mycket mer . har blivit lite tråkig nu på senaste. tummen ner för det.


igår var jag i köpenhamn men det tar vi mer en annan dag.  och nu kommer bilden på bikinin alldelesstrax.

Kommentarer
Postat av: jessica

hihi, ja. Då jäklar ska vi ut ;) !

2009-07-30 @ 09:37:49
URL: http://dessibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0