två dagar.

carrobarro har ringt mig dessa två dagarna och det har varit bäst.
pratat om massor och massor. jag hade velat våga om du fattar
vad jag menar carro. men men får la se vad som händer istället?
haha fan va kul det skulle vara om du kom ner nästa helg.
saknar dig <3.  finns så mycket att snacka om. och blev lite förvånad.
hahah..


idag fick jag veta att min farmor är bättre. hon las in igår för hon inte
mådde bra och så för canser meddesinen och sånt. men nu skall hon
ligga inne några dagar hon äter redan och själva cansernsaken har krympt,
är sjukt glad. det är cellgifterna som gör att hon mår dåligt. men nu hoppas jag
på det bästa och tror hon tänker mer posetivt nu än innan och det är ett plus i
kanten.

 
tänker bara på om det skulle vara på det sättet?
hahah massa olika goa tankar men endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0