har varit ...

har varit och jobbat idag igen. blir hela veckan. bra med pengar iaf.
ska snart skriva mer om status men det blir imorgon. Nu snackar jag med lite folk,Om musik och annat.
ska ut och springa om några timmar. önska mig lycka till, jag lär behöva det. Jag ska inte ge upp. snart mår min rygg bra igen.
måste bara börja träna och kondisen är snart tillbax. tummen upp för det.




saknar allt <3
massvis med snack , umgås att bara kunna sitta och kolla. alla långa nätter.
ja vem vet. Jag är iaf säker på en sak nu.....



folk säger verkligen vad som hälst.för att vara kvar där de står idag. bara fick den tanken precis.
aja godnatt till folket som läser bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0