ahpps

fan glömde ringa farmor . får göra det i mån. hon har nämligen oppererat in någon apparat i bröstet som ska ge henne cellgifter mot cansern sen får vi se om hon ska till lund eller inte sen. hon oppererades i går, vill inte se henne må så dåligt och så tror hon det värsta. vill inte höra på när det snackar om allt negativt. men egentligen så är det inte så negativa saker.

KLAR MED ITALIENSKAN OCH RÄTTSKUNSKAPEN fan asså gjorde rättskunskaps prov och övade på fel prov .. men men hoppas på det bästa. sedan fick jag utbrott på italienska läraren. eftersom jag fik veta igår att jag skulle komplitera. men jag fick mitt betyg idag även om jag sa massa negativa saker. bara lite kvar på psykologin sen är jag helt klar. utom engelskan men kan ändå inte skicka in den.

just nu är jag mest besviken. för det trodde jag inte om dig. verkligen inte. men ibland så blir det inte så. och varför ska man bry sig när man ändå inte verkar bli behandlad så. och jag tycker det är sjukt för förstår om vissa inte. men mig? aja ha så mega kul och nu har jag ändrat uppfattnning helt. allting är inte alltid som man tror. en liten sak men endå.

känns så sjukt kul att inte nbs känns så iaf. men men ibland så förvränger man sanningen till något som det inte är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0