=/=)

BRÄNT mig fan det är ju inte det bästa.
idag har jag haft en underbar dag. STURE PÅ GRÄSET var jätte nice. skit duktiga som spelade:D
tummen upp här då.

sen blev jag paff för jag visste inte att jag skulle bli så glad. men det blev jag:D
fasen jag har behövt smilet på fejan. inte varit de bästa veckorna för allt har varit hemskt.
Träffat adam och hanna mer :D hanna är så sjukt söt och hon är inte lika elak längre. hanna är ett år gammal och skit kaxig men en av mina underara kusiner.  jag håller tummarna på att de ska fixa farmors canser nu. allting är så sjukt rörigt. läkarna säger massa olika saker och så fort de börjar prata om att hon mår dåiligt lr nått sånt så vill jaga bara skrika. eller springa så långt jag bara kan. för det är så hemskt att se henne må så dåligt . se sämre ut gå ner i vikt. :( helt blek. men hon har mått lite bättre nu och slapp ta vissa tabbletter så det är positivt iaf:)

det är sjukt.  vad man kan virra till hjärnan . och ingenting förvånar mig längre. ingenting.
tror allting som är hemskt har hänt nu. och bra saker men endå.
 
som i söndas när man tänker på trollet så får man sms oxå jippi. ville bara spy på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0