=)

pappa fyller år på måndag så vi ska fira han på lördag:D hahah han vet ingenting
och på måndagen sticker pappa och jenny iväg på spa grej som han kommer få i födelsedagspresent.
sedan kommer han få 2 status biljetter av mig och sedan minns jag inte vahan skulle få av jenny. men minnsan.
pappa fyller 50:D ahah alla fyller jämt. jenny fyllde 30 pappa 50 jag snart 18. och jennys mamma 70.

och på torsdag fyller kära kusinen 16 . jävlar va stora alla blir. (patricia) sedan mikaela fyllde förra veckan. 17:D grattis i efterskott och i förskott.

idag är jag prima ballerina glad.
åkte till u. och gjorde ett besök där sedan träffa jag åsa:D och vi solade + käkade glass samt snack.
myspys sedan jobb jobb jobb.

så snart kommer emelie få tillbax sina humörsvägningar igen. hoppas inte det gör det.
haha och slemelie j. haha du kommer påminna mig om det varje gång. ps saknar dig emelie . KOM HEM:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0