FREDAG OCH STRANDEN

jaups idag begav jag mig till stranden med Marcus. haha värsta nice väder och vattnet va svinkallt i början.
vi gick ett tag på stranden innan vi la oss där det typ inte var så mycket folk. men endå aah. åsis kom med sedan.
haha jävligt rolig dag utom att jag brände mig som fan och blev nertryckt av en viss PERSON:P haha jagades av åsa och vi tävlade även vem som kkunde springa snabbast i det lite mer djupare m.m. fick även rida på axlar och sånt..  tack för en underbar dag..

sedan var jag tvungen att gå in och jobba för det hade ställt till det och is tället tog det in 5 stycken så vi va för många. så fick sticka hem tidigare. haha och nu ligger jag i min säng lyssnar på musik. funderar och har ont.


jag vet inte vad jag ska tro om dig egentligen? va ärre du vill med allt?
allt är så knas så jag bara kan gå i kras. men men jag vill inte ...
vill inte ärligt talat allt är fasiken upp och ner. och det orkar inte jag men ändå så är allt bäst:d så aja godnatt på er alla som sover. ppöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0