helgen

helgen :D

Fredagen såg ut så här:
gjorde prov.
sedan lekte vi mest på dansen och kollade på cats föreställningen.
putte och jag gick på stan. köpte läkra shorts. sedan present till emelie.
åkte hem åt mat, sedan in till stan igen och fikade med mathilda och mike
sen bara mysis kväll framför tven.

Lördagen.
vakna, städade sedan begav jag  mig till emelie för att spela in med marcus.
carrobarro ringde och det blev ett långt samtal på bussen till stan. när jag ska på 61 så
hade jag fått ett sms från Marcus och han sa att hans buss ´var sen. Så jag ringde emelie, som tur var hennes lägenhet öppen så jag kunde bara gå dit. satt där i 40 min eller något . softade i hennes lägeneht,
sen kom marcus och han skrämde mig smått när han kom in.:P  så trixa lite och sånt först , massa skratt kan man säga. är blyg när det gäller att sjunga inför folk och sedan när jag fick sjunga lite på ett visst sätt men komma på själv. det tog ett tag men det blev bättre eftersom. roligaste var när jag bytte ordet i en mening och jag gjorde inte det en gång utan en miljon gånger. . när allt kom igorning.
men vi blev inte klara emelie och folket kom och vi fick sluta så det blir istället om en vecka lr nått. sätta ihop och lite sånt. rätta mig om jag har fel. firade sedan EMELIE. :D hon fick en överaskning av mig och mikaela som hon kommer få den närmaste månaden + en sexklocka:D den va fasen bäst. som tur var gillade hon den. liknande en bjällra som det stod ring i den när du vill ha sex lr nått liknande. vi grillade, spelade kubb, kastade frisbie, arikanskfotboll. visa kolla fotbollen och v spelade spank the monkey. mysmys kväll sedan hämtade fidde mig. m.m. kollade på någon sjuk film on nationaldagen som gick på någon kanal jätte sjukt dålig gjord. såg inte slutet så man fattade kanske inte hela då


Söndagen: bara legat i säge hft så sjukt ont i magen och mått illa.
skulle gått på balen men blev ej så.
även plugg. emelie hjälpte mig med matten hon är en räddare i nöden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0