huhu

kom hem nyss så tänkte sova men är inte så trött vid det här laget. haha när vi kört hem daniel så stötte vi på några bekanta ansikten och tutade:D vet inte om det såg att det var jag men endå.

mys hos klara (Y) skulle varit mer folk men vet ej vad som hände folk kunde inte :p så ah.  men det var kul ändå.

är för pigg för att kunna sova. det gör inte saken bättre. skulle kunna springa om kring somm en galning eller något.
haha jag kom iaf inte sist på minigolfen i dag:P daniel vann så klart som spelat golf innan . sedan oskar sen jag och sist klara:P två skräckfilmer + någon med jim cary. + att vi var ute med hunden hahah härligt härligt.

tycker inte om skräckfilmer men roligaste var att skräma oskar haha han skrek som en liten tjej. ps förlåt oskar.
hahah gömde mig efter vi sett den ena och hoppa fram och skrämde dem. och sedan när vi satt i soffan.

sov sött allihopa . och ni som redan gör det. :D

är fortfarande fundersam:O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0