lördag.

väntan på att få veta hur allting är egentligen?
men men. sitter här och har precis kommit på att det är arfterbeach idag och hade glömt det.
och oskar kommer och häntar mig om mer än en timma:P så ska vi bege oss till klara för filmkväll med folk,
sedan får vi se. det är så sjukt varmt att jag svettas i hjäl här hemma och är lagom solbränd så det gör fortfarande ont i knävecken:P  

drömde den mest konstigaste drömmen evver. tack för snacket i går carro det behövdes:D'
och patricia snart blirre status i gen denna gången blir det fasiken mer ös tycker jag och då ärre varmt med så då kan man gå i klänning utaN ATT  klaga. och mikkis du är en ängel.. 
 
och träningsdags i dag. nu ska jag tillbax till dansningen och så får  vi se sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0