måndag

NU ärre bara psykologi tentan kvar. imån blir jag klar med rättskunskapen och italienskan nästan,
engelska bokanalysen får vi se hur vi gör med de där. annars är Emelie nästan klar.
klippning snart fett nice :D
stan med putte + emil. träffade massa nice folk idag.
gjorde klart rättskunskaps inlämningen idag och det är så sjukt skönt för efter morgondagen behöver jag inte tänka på rättskunkap mer helt klar i den kursen. jippi. psykologin ska jag försöka bli färdig med på onsdag.
får se hur det blir eftersom jag måste lämna in datan imån men men annars får jag lämna in den på torsdag. vi får se. nu ska emelie nana för hon är sur och mår skit. JAUPS då var det dags igen ,,, hihi:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0