söndag

vem kunde tro att det skulle hända?

haha vaknade rätt så sent. kollade på klockan nej jag orkar inte gå upp.
sov till 12 och gick upp lite senare och sedan orkade inte jag göra nått. men la mig ute i solen
och stekte lite i trädgården med musiken i högsta volym och tankarna i den andra:P
på kvällen träffade jag putte:D film mys hos honom sedan snack + gå/cyklade. han följde mig nästan ända hem.
snällt snällt.skulle träffat klara och dem men ringde lite sent så det blev inget med det.

när jag and mr putt gick och ledde våra cyklar varre någon bil som åkte förbi någon gjorde peace tecknet. sedan skrek någon emelie . men då hade de kört lite längre bort. jag tror de sa så iaf.  lite goa och fulla typer som sjöng på vägen(Y)

sedan tog lilla jag det lungt och sov. ´


måndagen var jag och klara på stranden:D snisigt. så kom oskar and någon occh la sig vid oss.
spel och solning + så var jag och putte och spelade lite vollyboll, hem sedan jobba och nu sitter jag vid min data ska strax duscha igen:P sjukt varmt på östras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0