:D

hejsan idag varre teater jippi vi ligger sist av alla grupper . vi har sista delen med.
å vi vill försöka ha med allting men  vi har bara en och en halv månad kvar tills uppspel:P
vi ska öva kl 9 på morronen på lördag-. sen ska jag å miranda hjälpa till på teaterns uppspel glasblåsarns barn.
sen iväg på kvällen full späckad lördag.

försöker å de känns bättre nu än innan. men ändå inte bra. de rullar la på men väldigt väldigt sakta å de är det som e så sjukt tråkigt. försöker känndes lite bra men nej? va har hänt med oss?  va har hänt med allt? va händer med alla? hjärtat dunkar bara snabbare å jag vill ha något att hålla i innan jag ramlar bakåt pladask på rumpan ryggen huvudet? de snurrar men kan ingenting göra?

LÄMnA mig i fred snälla jag pallar inte. jag drömde om er. jag drömde en jävla sjuk madröm å är glad att den förmodligen aldrig går i uppfyllelse för i såfall hade jag aldrig förlåtít mig själv de lovar jah. blev sjukt glad  fick ett sms på teatern i dag fick 2 men detta var från dig å jag visste inte om jag skulle gråta lr bli förbannad. det sämsta är ju att man trodde att de skulle vara från någon älskvärd någon kul någon saknad men nejdå de skulle vara du..

you and me <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0