=(

gårdagen var hemsk mådde bara bajs. men tack för ni kom behövde det.
kännde bara hur jag hade värsta humörsvägningarna . ena stunden va jag glad andra stunden grät jag å sedan förbannad.  tog mig en funderarer när jag var på väg hem. om allting var en lögn? för jag känner mig bara så sjukt lätt provuserad. om allt var en lögn lr inte? de känns jobbigt hatar å vara typ halv vänn med folk. vad hände egentligen? jaja de kan ju vara svårt å va vänner men ändå. så typ i matsalen så blev jag helt paff. hahah + va helt jävla urk efter dansen och trött. så va helt off å sur.  men hoppas inte det missuppffattades av dig. hittade inte min tröja å sånt så tankarna var utspridda.

hade mys snack med john i går ..

ligger hemma å e sjuk:( bajs på migrän å magen bara vrider sig (Y)
nu har jag bestämt mig jag pallar inte. för vill du inte vara min vän så kiss my as.
orkar inte kämpa får la låta det vara. se va som händer. men jag är ju jag å jag tar åt mig för fucking mycket.

känner bara att jag förlorar en bra vän.
men du har ju ditt liv . kanske någon gång? 
kanske verkar som jag inte vill vara det men jag vet aldrig vad jag ska göra när du är där.
ibland känns de bra när vi hälsat men stelt. å så.

http://www.youtube.com/watch?v=dAUbsxtg4_c&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0