:D

btw grattis klara och johan till körkortet:D

tycker det är underbart att alla klarar det så galant tummen upp för detta:D

har börjat känna att jag ska börja måla igen. har massa massa insperation och vi får se var allt leder. även dikter kommer farandes men hinner inte snappa upp alla. skrev 2 på psykologin och btw igen jag klarade provet:D tummen tummen tummen alla fingrar upp för mig :D

idag var jag åsis och min familj på gkås fyfan va mysigt det var hittade världens fränaste regnjacka:D se upp halmstad säger jag bara.  tack för en underbara dag åsa och nästa gång ska jag inte sätlla fram ett halv fullt glas med cola brevid allt annat när du städar upp. det blev värsta fontänen:d hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0