dagen.

vet inte hur provet gick eftersom jag inte gjorde det. bussen var sen och sedan hitta jag inte han å sen hitta jag han men då hade han lektion så ville inte störa. skolan har varit kulig idag men humörsvägningar påköpet. hemskt hemskt.
gick till läkaren men det gick oxå dåligt.
men det var mysigt att går runt på stan med er<3
hoppas armen är bättre imån iaf. och nu har mitt nya liv börjat. ska fanimej ta tag i allting nu för ryggen kommer snart inte klara av mer. det märkte jag på dansen när den kolapsade helt men blev bättre sedan. så nu måste detta fixa sig. så jag slipper ha ont och kan börja leva utan att skada mig fan.

när jag kom hem kom farmor hit som inte alls mår bra. hon har någon knuta som hon gått omkring med i ett år nu för läkarna missförstod henne. och det tror att det är cancern som är tillbax men vi får ingenting veta förens dom tagit prover. det har de inte gjort ännu. hon ser helt förfärlig ut. hon mår jätte dåligt och hon kan knappt röra armen och sånt. sedan svimmade hon nästan i trappen men som tur e fick pappa tag i henne. men hon han aldrig ramla. det är hemskt att se någon må så dåligt. den man håller kärt.

jenny tror att det är en muskelknuta och jag hoppas på det.

sovmorgon imån gött erre:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0