=)

åh dagen började bra utom att bussen var sen:P klarade psykologin det är tummen upp tycker jag.
sedan hade vi det ganska chill på engelskan. sedan hade jag aldrig något matte prov för hennes lektioner var inställda stod det. roligt på teatern:D dockteater. min grupp hade hårbollar och ett finger:P fett nice. folk hade jätte roliga små improvisationer för varandra. 

italienskan går skit dåligt men har iaf skrivit över en sida. det är jag fan stolt över nu.

imån är det nationellt prov och sedan sjukgymnast och bege sig till dansen som jag tyvärr missar lite av.
ut och äta med älskvärt folk sedan jack the riper. mabye party ,vi får se vad kvällen ger för svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0