:/

vill inte dölja mina tårar. absolut inte, men farmor har förmodligen canser men isåfall inte bara på ett ställe utan 2. den har spridit sig och provsvaren har inte kommit. det värsta var när pappa kom hem och sa det. de brukar aldrig vara hos farmor och farfar vid den tiden. började bli ricktigt orolig. så här jag träffat farmor nu och man ser på henne att hon mår skit och jag klarar det inte. jag gör det inte. hon kan inte ens lyfta armen/ hälsa med den. himlans orolig bara och är det cansern så får det inte operera henne för den är förstor. jag fattar inte varför det inte kollade det innan för hon har fanimej varit canserpasient innan. hon har gått med det i 1 år nu. läkaren har missförstått henne men endå. jag blir bara så jävla sur. hon var här en dag och svimmade nästan i trappen. det är bara så hemskt att se henne så här . farfar är stark iaf. jag hoppas hopppas och jag vill tror att det inte är det.

Kommentarer
Postat av: niki

usch stackare, hoppas de löser sig. och det är bara att säga till om du behöver prata.

2009-05-11 @ 13:41:26
URL: http://nikizekaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0