=)

försöker komma på en dans. skita kul, det går rätt så bra men krukset är att jag inte vet vilken av låtarna jag ska ha. det kommer bli rätt mycket känsla knappt mycket teknik. men det ska bli spännande och se hur själva dansen blir kommer nóg inte visa upp den förens nästa år iaf. men endå. lika bra att börja tycker jag.

mina små plutte kusiner va här innan i dag. hanna välte ut all såpa på mig jätte mysigt och adam lekte dinosarie som åt upp såpbubblorna:D


ute och åt i går med la familia.:D stötte på gb och folket. även carrrobarro väntar på att se hur det blir med bilen.
sen ska vi ut och köra en sväng sen i kväll får vi ser vart vinden befarsig. förmodligen aa:D

orkar inte skriva mer nu måste fixa lite pösskram hejsväj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0