funderingar +

ibland känner jag bara lev livet och glöm bort vem du är. ibland blir det så med min inte så många får vara med när jag är sån. man ska nog vara glad om jag verkligen verkligen blir sån. men endå. det finns så sjukt mycket man inte vet om människor. vet man egentligen vem den personen är? alla är så sjukt ollika när de är med olika personer! vem är man då sig själv med? alla , fast på olika sätt? eller vågar man bara visa vissa känslor för pojkvän och flickvän?

folk säger si och folk säger så. ibland känner jag att jag bara skriver massa skit här men men de får ni som läser stå ut med för det är min lilla dagbok.

känner mig duktigt cyklat idag:D vart hos sjukgymnasten . bytat den lilla klänningen:( köpt en annan + linne fikat med underbaraste åsa + gick på stan  med putte och även daniel och hans bror.  en av de bästa helgerna.

sedan had ejag och åsa mys hos mig sen stack ag till rotorp för att träffa folket där sen stack jag hem och de ut.

i onsdas skulle jag festat men drog med familjen och käkade på fridolfs:D jag år sniglar som förrätt smaka på den. sedan sjötunga och efterrätt vitchokladmousse med fulla jordgubbar. det dränkta i lakrislikör.  men sninglar det äter jag fan inte igen inte min grej. fast det är alltid kul att prova nya saker. hade det varit lever så hade jag aldrig tagit det. men är man på resturang ska man fan inte ta spagetti och köttfärsås utan  experimentera som då sniglar:D  hahaha brände tungan . första sniglen gick ner och det var okej andra vet jag inte tredje svalde jag med dricka ahha för det gick inte att tugga den. det var så sega och äckliga. men som sagt antligen gillar man sninglar eller hata det. finns inget mellanting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0