JÄVLA FUCKFACE

egentligen är du bara en ända stor skit.  FUCKFACE

teater läraren sa det en gång och kollade mot folket i klassen men hon sa de till en i telefonen.  lite kul faktiskt. och lina brukar säga dett till folk:P

blir så sur när jag tänker på vissa saker som när vi hade soare. kände bara att allt va helt fucktupp men det blev bra senare. men råkade kassta mitt halsband för långt in under läktaren försökte hitta den . men inga spår och sedan fick jag panik där under och skrek. folk trodde fan jag skulle föda barn fick jag höra sen och folk sa att jag klarade det. daniel lisa och mer folk gick under och letade daniel gick långt in och bort så hittade han mitt halsband kram på den:D värsta räddaren i nöden. men de va dammigt under tummen ner. sedan kände jag att jag behövde få ut lite ilska så jag gick ut och skrek så stod det en tjej där pinsamt värre. jag är inte värsta sykfallet jag hade panik och så så bara fick ut lite ilska så jag slapp vara sur trodde inte ricktigt att jag skulle skrika men det blev så:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0