söndag

GRATTIS EMELIE 18 år idag. ritualen var ringa och sjunga sen fick hela hennes släkt höra mig sjunga :P skit kul.

annars har dagen varit piss utom att svenskan är klar och historian kommer vara klar imån:P jippi.
hatar denna dagen för att alla som snackar om va de ska köpa och inte köpa å frågar varandra och då tänkter jag bara på det . men jag försöker hålla minen ändå och inte bry mig men det är ändå jobbigt. sen får man sms på det och det gör ju inte saken bättre.

carro va här på långhelgen och sa att hennes mamma tyckte att hon min mamma carro och mattias och jag skulle åka utomlands i sommar jag ba fuck the as att jag kommer. Carro visste att jag inte skulle vilja.
ORKAR INTE ALLT BARA HÄNDER PÅ EN OCH SAMMA GÅNG.

kommer uppdater mer nu lite då och då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0