just nu ...

just nu säger jag bara. jag orkar inte och jag tänker inte bry mig.
allt är bara bäst. och hopplöst.


igår hade vi föreställning med massa annat folk det var myspys:D verkligen.
sminkade någon random kille som ah mer sen inte idag

första föreställningen var hemsk för victor kom inte. han kom dagen innan när vi skulle öva. och sa att han inte skulle vara med för han har brutit tån. man ba va sa du? klart han kunde vara med så jag hade värsta disscusionen med honom. då sa han att han inte kunde replikerna och då blev jag förbannad för han hade legat hemma i två veckor och inte kunnat göra ett skit och han påstår att han inte kan de . typ fuck the ass.
vi bråkade om rollen och han skulle pront vara pojken, jag kunde typ hans repliker och han tyckte det var skämmigt att ha manus det är ju fan hans problem. jag sa att jag kunde ha manus för mej gjorde det ingenting.

på eftermiddagen på torsdagen fick ajg ett sms från han där det stod jag kommer varken i dag eller imån lycka till. så jälva egoistiskt så man vill spy på det.  själva föreställningen gick rätt så bra iaf . vi fick spela mot uffe. jag glömde lite repliker men det ordnade sig.

fredagen kom vi hem vi 12. vi hade uppspel kl 11? halv någon gång.  sist av alla 5 föreställningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0