veckan och helgen

cats blev en lyckad redovisning/ föreställning - tummen upp för det:D
soaren blev ju fan katastrof första men andra bra. ryggen paja och det var inte det roligaste men den blev bättre så var med och dansade på den andra föreställningen. haha.

det är bara för mycket plugg i skolan nu. italienskan gör det inte bättre precis:/
stranden på valborg med folk . tältade m.m skita kul utom att någon kastade en glas flaska i luften och sedan fick jag den på armen så klart så svullnade den upp. jätte kul. sedan skadade fidde mig genom att lägga sig på min handled . men den är bättre nu. så jag tycker att du ska sluta ha dåligt samvete för det.

idag när jag och Åsis fick skuss av fidde till flygstaden så käkade vi frukost på max:D sedan bar de av hemmåt .
hjälpte jenny med plantering m.m. mysig dag.

ibland kan jag inte hjälpa att tänka tillbax på vissa saker. jag är rätt bra ¨på att prata och tänka för mycket. men jag förstår mig inte på dig för fem öre. vänner? ovänner? nej allt är mer som att vi aldrig känt varandra kul att veta att alla allla är sånna. det var inte så här det skulle bli?  men var allt du sa en lögn=? jag tror aldrig jag fpår veta det :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0