allt och inget

förvirrande. jag vill bara veta allt om allt det här. även om allt börjar lösa sig nu känner jag.
känner att massa vänner jag inte snackat med på länge börjar komma tillbax. känns sjukt bra.
massa annat som går runt i min lilla hjärna.


helgen var härlig. fredagen till sabina på tjejmys. kollade idol bakade kladdis. kolla film. med sabina mandis, olivia och fredrika.

lördagen sov jag nästan hela, stack aldrig till lund. 035 med sabina träffa på folket i klassen, matte + massa annt folk.
träffade en gammal vän . jätte kul verkligen:D för jag hade rätt att vi hade gått i karate tillsammans.
skulle festat hos jesper men blev inte så tyvärr.

söndagen. tränat och sedan hem till faster . lekt med adam och hanna sedan pluggat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0