dagen..tankar..

Började egentligen  10 i två men nej, faster var inne på banken vid 10 så jag fick palla mig upp och åka in till  stan. när jag väl varit där och fixat. så kände jag att jag inte pallade åka hem. så åkte till skolan. pratade med massa lärare och fixade och donade. känner mig jätte duktig. åt mat i skolan sedan stack ajg och jess in till stan och kollade lite. sedan lektioner . stan igen med folk. hem städade. sedan hämtade oscar upp mig och så stack vi hem till klara som är ensam hemma. Daniel kom oxså kollade vi film snackade. kollade någon vampyr serie och sånt. hahah sedan åkte vi . genom stan och massa vägar som vanligt. nu sitter lilla jag här för jag är sjukt pigg och börjar egentligen 12 imån , men vi har lagt in klass råd vid 20 över 10 jippi.

mått så sjukt underbart dessa dagarna. vet inte ricktigt vad som hänt. men bra mår jag utom att jag tänker på lilla farmor som var i lund igår...


har bestämt mig för en sak i vinter skall mina jeans knappt användas. se om det funkar endas tights. men vet inte om jag kommer klara mig. haha vi får se. vi får se.



en av älsklings låtarna just nu är...  twenty years- agustana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0