fredagen

roligt i fredas när vi går från matsalen så står vår ena lärare där martin. så pratar vi lite med honom så frågar han : Putte jag har hört lite ryckten om dig att du är tillsammans med någon i klassen. ( nått sånt sa han)
och jag ba martin erkänn du tänker på mig. så han ba a. altså eftersom ni kramas och massa sånt . kommer inte ricktigt ihåg va vi mer sa men iaf. att vi skratta lite och sa att vi bara är kompisar. och att han inte va den första som trodde att vi var tillsammans. han frågade om vi var på g. så sa vi nej vi är bara kompisar. och vi viste att han skulle fråga nått sånt. en annan lärare som va där sa till martin att bara för man kramas betyder det ingen ting. men för att förklara för alla som undrar. nej jag och Putt är bara kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0