every day is ...



låt av emil, rätt härlig faktiskt.

gårdagen: igår sov jag hos syster vaknade där och ville inte väcka henne. även om jag vet att  jag kan typ göra vad som hälst där för de är som mitt andra hem. kom på att jag kunde gått ut med aramis men blev aldrig så. vi  fikade sedan åkte jag hem och pluggade sedan kom hon på kvällen vi hade tjej mys sedan ut och lekte i snön. blev aldrig av med festen. vi hade på oss termo allt och verkligen slängde oss i snön skit kul. sedan ut mot vägen så kom 2 roliga människor och de var med. länge sen man träffade dig. sedan hem kolla film.
 
idag fikade jag med my mysigt verre hon ska sy in min tröja jag köpte. lite skit snack och massa nyheter "blink" "blink"  sedan begav jag mig hem till gustav målade av motivet lite av emelies egna syn på bilden. och den blev grym. bara på att göra den på typ 2 timmar mindre så är nöjd. målade lite på väggarna och även på bilden blev inte klara innan jag stack men ska måla en till logga i helgen fast det är bokstäver. haha mutningen blir bostad där haha. nej men klart jag målar det är bara kul. ni ska få se bilder när den är klar. sedan hämtade oscar mig och vi åkte ut på ett även tyr  och nu siter jag hemma och degar. kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0