movie night

 

igår blev det movie night med Oscar och Hannes. tummen upp för det. klara tänkte vi frågat men hon är i stockholm så hon kunde inte komma :( blev en sjukt bra thrillera achtion film. den var äckligare en vissa
skräckfilmer. minns inte vad den hette men killen som gjorde allt var sjuk om man säger en spion som tar hjälp av en hjärna. altså han planerar allt i minsta detalj han kan liksom döda någon utan att vara i rummet och minsta steg han gör, är en del av hans plan för man måste vara steget före och de ända sättet att stoppa han är att döda han i hans cell. liten replik från filmen. blev massa mys en stund iaf. ( menar inte mys  på de sättet när folk myser utan bara mys= trevlig stund liksom)

innan det varre stan med gb. skulle fixa med balklänningen det kommer bli 13 cm klack kanske mindre blir iaf några cm kortare. hade blivit över en dm kortare innan. smycken måste jag kolla efter och väska. håret har jag några smakprover jag hitta som jag tyckte va snygga tänkte lägga upp dem. men har intebestämt mig hur allt ska vara ännu har aldrig varit hos min frisör heller så vi får la se hur det går. haha


Kommentarer
Postat av: halmstadsfinest

mysigt :)

2010-02-25 @ 14:35:38
URL: http://halmstadsfinest.blogg.se/
Postat av: halmstadsfinest

fina håruppsättningar :))

2010-02-25 @ 14:43:19
URL: http://halmstadsfinest.blogg.se/
Postat av: halmstadsfinest

du ska ha den sista :D:D:D



nej jag har inte sett din klänning. Lägg upp en bild!

2010-02-25 @ 22:12:10
URL: http://halmstadsfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0