???



vart tog den gamla emelie vägen? vem är den nya personen och vad gör hon med sig själv?
brukade hon bete sig som hon gör nu? Vågade hon lika mycket som nu? eller är det värre nu än
innan? vart tog den flummiga emelie vägen från högstadiet som gjorde saker som hon inte skulle
göra nu. Emelie som inte vet vad hon vill. Fast det var hon ibland med. Vet inte borde man ändra
sig igen? ALLVARLIG så bryr jag mig inte så mycket längre ta mig för den jag är . och inte den ni
vill att jag ska vara... luddigt jag vet men hittade en bild från 1an?hihi
allting känns mer luddigt vet inte alls vad jag ska göra efter studenten. vet inte om hon kommer
se folk igen. Om hon ska flytta eller vara kvar ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0