fredagen

försov mig först så kom typ 20 min försent till dansen där vår lärare rebecka va sjuk eller nått. så vi hade robin en föredetta elev från sture. och vi hade streetdans sjukt kul men svårt som satan. sedan musiken var as tråkig i dag vi trummade och sjöng någon affrikansk sång. naturkundapen var intressant

fikade med kristi och hon hjälpte mig att typ hitta frisör till balen. mysiga timmar iaf. inte träffat henne på jätte länge. sedan hem fixa lite dra på förfest till jonathan och ut till b o b för att kolla på beatels boy band. träffade massa folk sabina och dem kom med sen. fredrik körde hem mig. snällt som fan. och alla dansade sent på kvällen och tack för gårdagen...

puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0