söndag

sånt som händer vad ska man göra egentligen? bra att veta iaf. eftersom jag själv bara var intresserad men kändes inte som något mer efter ett tag . skönt att få det helt avklarat och så. känns skumt. skönt iaf att vi skulle kunna träffas utan att det blir konsikvenser eller det ser vi väll. men som sag har inga sådana känslor. känns som man inte vet saker ibland och sånt blir så frustrerande tillslut. borde egentligen sova nu men kan inte. har inte lyckats vrida på dygnen ännu. och för mycket i huvudet. och läser du detta det tror jag inte men man vet aldrig. förklarade ju nästan för dig och klart jag vill ses även om det inte är något. som sagt vill du med så är jag på!


tack ni underbara människor som ställer upp. <3 vad skulle man göra utan vänner egentligen?

 

jag tänkter tatuera mig nu vill göra det och jag kommer inte ångra mig måste bara se till så det blir bra kring vristen. april då gäller det förmodligen.

 

har premiär den 20 februari kom gärna och kolla någon av datumen som finns på fc har inte skickat inbjudningar vara.

pössoch kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0