söndagens tossighter

Ja i dag fick jag migrän igen när jag vaknade och sov vidare. skulle egentligen försökt springa men det blev inte så tyvärr. fick ta en snabb dusch och dra in till stan med min syster och fika. vi satt säkert i stan i 3 timmar och fikade sedan kom även martina in och mys. sebbe hämtade oss det var snällt och sedan drog jag hem till familjen björding och åt middag nu sitter de och har revanch i canasta. andra omgången nu för karin och mathilda vann denne gången. så fick lånAa sebbes data. så har occuperat nätet typ. det är jätte kul iaf för just nu kan jag inte sluta tänka på vissa saker och har ingen aning hur jag ska bete mig nu. för det är skit jobbigt. men det löser la sig någon dag. får la försöka fråga eller någonting. men som sagt emelie borde sluta upp med allt liksom. hihi

roligaste är när de sitter och små bråkar och drar skämt och lite TYP STÖR SIG PÅ VARANDRA. mathilda och karin i ena laget och håkan och sebbe i andra jag är åskådare. minns inte hur man spela. men det roar mig väldigt mycket att försöka förstå vad som händer. men det är inte så svårt. fp högar och lägga i boken ah ..m.m sebbe sa att det var ett försvårad version av 500. en förenklad version är en bridge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0