TISDAGENs UTGÅNG

igår då stack vi ut efter många tjat från sofie och lite annar folk. innan de hade jag varit ute och åkt längdskidor med harald. fan jag råkade ta sönder skon. typiskt mig. men det gick rätt bra men ramlade ju några gånger. och massa skratt där.  men iaf sofie kom hit vi ticker till anton med jacob och hanna . hos anton är även lille oscar och hannes blev förvånad och en kille som heter niklas. förfest där skoj. sedan gick vi in till stan. splittrades vi oskar hannes stack till asen. niklas anton till underbar och vi andra kolade in corner sen strack vi till underbar men gick inte in utan tillbaka till corner som inte va så kul mysigt folk men vi stack till underbar och där hade vi värsta natten utom slutet som vi kan skita i. smakade rosapantern för första gången fatta va god den va. jag och sofie kom överfund med att jag gillar  söta drinkar och hon sura. TACK FÖR EN RÄTT LYCKAD KVÄLL ALLA VI MÖTTE DÄR MED. orkar inte skriva om det nu skriver mer sen haha,  kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0