torsdagen

sov rätt länge pga att jag jobbade natt. sedan bar jag mig ut i snön och skulle träffa gb så vi kunde hämta min balklänning och fixa massa med kravatten och så. fixa frisör och så. känns jätte skönt att nästan allt är fixat till balen. testade klänningen med strasshalsband och så var sjukt snyggt. ville inte ta av mig den.

kvällen drog jag mig till solstrålen Hampus där sabina och sofie även fanns. barndomskompisar. vi har ett fotto på dagis som vi ska göra om och ta den i denna åldern samam frisyr kläder och allt. haah vi spela spel. kolade hultsfredbilder, skratt och skoj som alltid. massa skit snack nej men prat om allt. jätte mysigt och tack för ikväll ni är underbara<3 älskar er och ni är sjuk fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0