USH

kan inte sova så kan väll skriva i min så intressanta blogg. idag träffade jag aldrig åsa men mysan träffade jag vi tog en fika på espressohouse det va mys. skit länge sen man träffade henne så lite skitsnack fick det lov att vara, blink. när jag sedan kom hem fick jag migrän och sovit hela kvällen därför kan jag inte sova nu. skulle träffat sabina sofie typ och sebbe och dem fråga om jag ville fikat med dem. synd.

 vet inte alls längre faktiskt. känns bara oerhört iriterande och inte veta alls. känns jätte skumt ivilket fall som hälst. men vad ska man göra åt det inget eller? kan inte hålla på och försöka för mycket heller.


morgondagen ska vi nog fotta hoppas jag. + stan med emelie. min ögonsten.
 
vill faktisk bara få detta löst nu för jag vill inte ödsla energi på en sak som du inte ens har med att göra. + jag brode inte blivit så jävla förbannad. hoppas vi kan lösa det. iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0