im not ready to meak nice

 

kommer fler bilder fick inte så många bra. mer filmer men fick inte lägga ut dem. så fort jag fått bilderna kommer jag lägga ut dem. förfesten hos jenny. dags för 5 studentfesten " jorden runt" emelie och jag är ty djungelmänniskor/amazoner snygg stämpel helt klar. haha 
jenny vicky sandra och maria var helt klart snygga med:D  rolig hade vi iaf även om man hade vissa saker som man ångrade dagen efter som att vi inte tänkte att tävlingen var den bästa. annars ångrar jag typ ingenting. finns la något men men sånt som händer. ska man inte ha kul och råka göra bort sig;) hahaha. kram på det



Kommentarer
Postat av: halmstadsfinest

vilka pudddingar!

2010-03-12 @ 16:54:09
URL: http://halmstadsfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0