obviously...... i dont like you


sötnosarna har fel dator så har inga nya bilder på er. hade jätte mys dag på stan mes sofie hon i gul klänning i fredas. köpte present till hon i prickigt sabina. åh härligt det blev presenter i färgen grönt. för hon älskar grönt. så det blev en sjal, ett halsband ett ljus ett armband och även kortet och lådan i grönt. tummn upp för det. vi stack hem till sabina för att äta sedan party. sabina hade fest med amanda najs. najs utom att jag inte mådde så bra men gick lite tidigare så det var ju lyckad kväll sen iaf:D 

synd för i lördas blev det till pappas jobb på familje dag. blev snabb duschning. fick bädda ner mig hela den dagen. skulle firat sofie med äta ute och bio sen kanske ut men blev tyvärr kurering hemma med pappa och kollade new moon.

söndagen lika så hemma nerbäddad i min säng.
måndagen lika dan.
tisdagen läkarn och hemma då med. mår inte alls bra. kan knappt prata kallsvättas. hostar som en stucken gris. och feber vet jag inte om jag har idag.



ORkar allvarligt inte med dig. tror du verkligen jag gör precis vad som hälst? okej visst har svårt att säga vad jag tycker och tänker när du är i närheten men så är det inte längre. du förvirrar mig nått enormt så jag inte vet vad jag vill. men just nu så vet jag att det bästa är att skita i det.  aja inget mer personligt om dig nu. men hoppas allt är bra och vetifan vad som händer nu?


oomm:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0