sickness....

ush hemskt. vet inte vad jag ska göra. hatar det innerligen...!

på hålan i dag stack vi för att sola jag och thilda sedan hennes kompisar. vynja och klara?
fick ju mer fräknar lite brunt men men. inte så värst precis. massa snack med mysan
behövdes verkligen kände jag. tack gumman känns så otroligt bra.


sitter med mitt projektarbete. tummen upp för det samtidig som jag gör min matte + religionen som jag har prov på i morgon. hur kan det bli så galet som 5 prov på en vecka? ack ack. har väll mig själv att skylla med. men ush jag ska klara det det vet jag.

får bara dra tag i kragen på mig själv och så klarar jag det här. nu ska jag fortsätta plugga kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0