WAX & Wire



Ligger i min säng och mår sådär idag. mår illa och halsen mår sådär.
men sitter på skype med min broder som är i norge. helt fantastiskt är det. vi hinner kanppt snacka. Så man är glad när man väl kan få tid. själv ska jag nog städa nu och lyssna klart på lite låtar jag fick av broshan! sen får vi se om jag och felix har en mys kväll eller om jag ska sova , hoppas alla andra har en fin dag iaf




 


saknar att dansa ! min och hampus kärleks dans

Igår : då gick det som det gick. Jag struntade i danmark och i auditionen för jag kände att jag inte kunde göra mitt bästa. så nästa gång. men trevligt ute med släkten igår och min kära Felix. utom att det blev bråk och skit och massa annars var det mysigt , att ha honom här i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0