livet är en fråga?

När blev det så, att det man trodde försvann och att allt annart smyger sig på bakifrån?
när man trott att man gjort fel och inte tagit tag i saker. istället var de på andra sidan
som inte gav en chansen? hur ska man reagera när man får veta saker som var en lögn?
Jag vet inte längre vad jag ska tro. om nu de inte gav en chansen och de trodde man var en annan människa!
och inte lärde känna en för den man var, hur kan de då dömma på de sättet när de bara tror på ryckten?
När man har beskyllt sig själv och försökt och egentligen så borde man bara skitit i det och inte brytt sig.
Eftersom de bara gav när de väl gav chansen men då borde det faktiskt vara försent nu?
eller ska man vara öppensinig och låta dem , låta dem få chansen?
Länge sen man skrev, jag skriver alla mina tankar och kommer fortsätta göra det. för det är så himlans skönt att få det ur sig. Sen får folk säga vad de vill !
Föresten solen sken i göteborg idag när jag och Mikan tog en roadtrip till Göteborg. himlans härligt och kunde inte bli en bättre dag helt enkelt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0